Groznica subotnje večeri

Konačno naspavana i poletna (pogotovo s četverodnevnim odmorom) danas sam se osjećala posebno radišnom i željnom kreativnog stvaranja tako da će danas biti 3 DIY uratka. 🙂

1. Kako sam si nedavno kupila traper jaknu (Njuškalo je super stvar! Amadeus traper jakna, praktički nova – 20kn) htjela sam neki ukras za nju. Zamislila sam si kombinaciju ljetne šarene haljinice, traper jakne i velikog cvijeta na jakni. Rezultat:

Image

Dakle napravila sam cvijet kao broš, ali može se nositi na više načina. Može se staviti na gumicu za kosu, na neku špangicu ili traku za kosu i tako maksimalno iskoristiti.

2. Obožavam patentne zatvarače i svašta raditi iz njih. Danas sam se odlučila na narukvicu.

Image

3. Idući je DIY koji mi je duže bio na mislima i danas sam se konačno prihvatila posla. Naušnice od šarenog konca i s perlicama.

Image

Moguće ih je napraviti u raznim oblicima (srce, krug, kvadrat…), raznim bojama, a špagica se može vezati u raznim smjerovima i tako tvoriti različite, zanimljive motive.

 

Danas sam inače uživala radeći ništa. Tko ne voli takve dane?! Cijeli dan rezerviran samo za odmor i crafts. Nešto sam i šivala i izrađivala nakit, ima još puno toga za pokazati. Također sam opet bila po Second Handovima i naišla na dobre stvari, a sutra se spremam (konačno) na Hrelić. Jeeej! 😀

Kako vi provodite svoj produženi vikend?

Leave a Reply

