Ponoćno šivanje

Mislila sam staviti novi post tek kasnije kada ću imati vremena napraviti neki malo bolji i opširniji tutorijal, ali nakon što sam prošlu noć šivala do jedan ujutro, rekoh Zašto ne? Sretna sam kako je ispalo i htjela bih to podijeliti s nekime.
(ako itko čita ovaj blog?! HalllOOooo? Ima li koga?! Anyone? Just one?? Ili sam sama? :/ lol :))

Uglavnom, to whom it may concern!
Napravila sam cluth torbicu u kombinaciji starih traperica i materijala kojeg sam našla doma.

Image

Na žalost, još uvijek slikam mobitelom tako da slike nisu najbolje, ali nadam se da ću idući vikend stići u neki brzi shopping po novi fotić (pa ću sigurno i češće postati). Jeeej!

U donjem desnom kutu sam zapravo podstavu preokrenula van kako bih mogla uslikati džep koji je skroz pri dnu torbice i nisam znala kako bih ga drugačije uslikala.

Torbica nije preteška za napraviti, a meni se čini zgodnom i nadam se da će svidjeti i prijateljicama koje će ih dobiti za poklon. 🙂

Leave a Reply

