3 u 1 i više

Neki sam dan surfala netom i naišla na ovaj prekrasan Rachel Roy kaput u koji sam se odmah zaljubila!

Image

Inače volim multifunkcionalne stvari tako da čim sam ga vidjela ostala sam zadivljena – kaput, jaknica i prsluk u jednom! Score! x) Savršeni miks elegancije i ženstvenosti s malo rokerskog štiha (vjerojatno imam taj dojam zbog patentnog zatvarača).

Za bolji dojam kaputa evo nekoliko You tube linkova…
…za TransFOURmer coat:

…i još jedan Rachel Roy:

To me je potaklo da napišem post o odjeći koja se može nositi na više načina i koja je naravno DIY 😉
Moj top 3 (ne nužno ovim redoslijedom)!

Infinity/Convertible dress
Jedna od prvih stvari koje sam vidjela bila je infinity, tj. convertible dress i to mi je definitivno jedan od budućih projekata za napraviti. Tako jednostavna ideja s ”bezbroj” mogućnosti. Ima toliko verzija pa sam složila mali kolaž.

Image

Kao što se vidi ima i više no dovoljno opcija kako nositi haljinu. Izgled još ovisi o tome kakav je donji dio (dugi, kratki, uzak, suknja punog kruga, bubble skirt), hoće li biti jednobojna haljina, s uzorkom ili u više boja…

Evo You tube link gdje je u 5 minuta prikazan 21 način kako nositi haljinu:

Le Sac dress
Le sac dress je, po meni, pojednostavljena i više svakodnevna verzija infinity haljine. Provjereno lako za napraviti no to je post za neki drugi put. Ako se napravi kraća, može se nositi i kao tunika ili majica.

Image

Video Amrican Apparela koji ih prodaje:

Infinity scarf

Infinity/circle/cowl neck scarf – kako ga god želite zvati, još jedan proizvod koji s malo mašte može postati svašta.

Image

To su moja top tri. Naravno, ima još dosta primjera.

Image

Npr. s lijeve je strane Emamijeva Origami haljina. U gornjem desnom kutu je Harputsov The Swacket (koji bih također voljela imati), a u doljnjem desnom kutu možemo vidjeti haljinu od patentnih zatvarača.

Mislite li da biste manje kupovali da imate tako neki multifunkcionalan komad robe? Smanjili svoju potrošnju i imali manje natrpan ormar?
Ja baš i nisam sigurna ^^ Ali pakiranje za put bi bilo lakše!

Leave a Reply

