Sail me to the summer…

Ovo me vrijeme već deprimira. Volim zimu. Stvarno nemam ništa protiv hladnoće, ali što se mene tiče (a mislim i mnogih drugih): SUuuuuuNcEeeeee! Vrijeme kada mi ne treba i kapa i šal i rukavice i jedna majica, druga majica, treća majica… već je dovoljno nabaciti jaknicu i spreman si za van.

To je vjerojatno jedan od razloga zašto mi je prvi post ova narukvica sa sidrom.
Kada vidimo sidro, mislim da nam je svima jedna od prvih asocijacija more, plavetnilo, ljeto, sunce, uživancija (već sada se osjećam opuštenije :)).
Koliko sam primjetila, sidra su bila jako veliki hit prošlo ljeto među DIY zajednicom vani. Moglo ih se naći na majicama, torbama, narukvicama, lančićima… Ovo je samo mali primjer toga što su DIY-eri radili. Ima još jako puno raznih ideja, ali neka i ovo posluži za inspiraciju.
Image

Ovo mi je jedan od prijašnjih DIY uradaka. Sve što je potrebno je privjesak, tanka špaga i osnove macrame-a (što me podsjeća, trebam potražiti knjigu na tu temu).

Image

Sigurno ću ih napraviti još, u drugim bojama i s različitim privjescima. Mogućnosti su razne.

Za prvi post mislim da je dosta. Nadam se da će barem netko probati napraviti jednu svoju narukvicu! =)

 

5 thoughts on “Sail me to the summer…

  1. Hey! I browsed through your blog and got to these posts as I realized you write in croatian (? hope I’m right) I’m from Romania. Just wanted to say it’s nice to know that there are some refashionistas in the rest of europe , not just the Uk ….
    Also…I just love the bracelets …especially the blue and white navy with a (celtic?) knot , which you have in a post at the beginning.
    My blog is : http://etheea.wordpress.com/ Feel free to stop by and share your opinion with me and other visitors.
    Oh and I love Ojusko (again, not sure if written right)….it’s one of the best beers I’ve had so far 🙂
    Greeting from RO!

    • Hi! Yes, you’re right! I’m Croatian. Glad you like our beer Ožujsko.:)
      Thank you for your comment. That blue and white bracelet was the most popular one! Hope you make some too! 🙂
      I’m following your blog now. I just browsed through, but I see you have a lot of nice projects. When things get a little less hectic I’ll look at it properly and also post some of my project that are just waiting around (as usual :S).
      And your right, it’s nice to see some refashionistas outside of USA and UK. 🙂

Leave a Reply

